sklep z feminizowanymi nasionami marihuany i konopi

Dieta Cannabis

Dieta Cannabis, CannApteka.pl

Termin „dieta cannabis” może dla niektórych brzmieć jak oksymoron (biorąc pod uwagę, że znany efekt uboczny „gastro” powoduje, że regularni użytkownicy spożywają setki kalorii więcej niż ich odpowiedniki dla niepalących), ale ostatnie badania wskazują, że jest inaczej.

Jedno z takich badań, przeprowadzone przez American Journal of Medicine, objęło 4657 dorosłych (z których 579 zgłosiło regularne używanie marihuany) i wykazało, że ci, którzy używali marihuany co najmniej trzy do pięciu razy w tygodniu, mieli o 16 procent niższy poziom insuliny na czczo. Inne badania, choć nieliczne, przyniosły podobne wyniki.

Insulina, która jest produkowana głównie przez trzustkę, jest naczyniem, przez które glukoza (cukier) może przechodzić przez ściany komórkowe i przekształcać się w energię. Jeśli produkcja insuliny jest wysoka, zbyt dużo glukozy zostanie wchłonięte, powodując zmęczenie, podczas gdy niska produkcja insuliny może spowodować uszkodzenie tętnic w miarę narastania glukozy. Używanie konopi wydaje się regulować ten proces poprzez promowanie wchłaniania glukozy, zwiększanie poziomu „dobrego cholesterolu” i poprawę ogólnego funkcjonowania metabolicznego, chociaż nie jest pewne, jak dokładnie to się dzieje.

Niektórzy spekulują, że konopie indyjskie mogą regulować wagę, ingerując w receptory kannabinoidowe w mózgu. Receptory te są odpowiedzialne za regulację pamięci i apetytu, a wywołane przez związek kannabidiol mogą powodować zaniki pamięci i nienasycony apetyt (znany również jako gastro). Jednak z biegiem czasu receptory te mogą zostać odczulone, co zmniejsza prawdopodobieństwo, że chroniczny użytkownik przybiera na wadze.

Inni sugerują, że osoby otyłe lub osoby, które chronicznie przejadają się, robią to, ponieważ proces ten uruchamia jądro półleżące lub ośrodek nagrody w mózgu (jest to szczególnie prawdziwe, gdy wybrane pokarmy są naładowane skoncentrowanymi cukrami i rafinowaną skrobią). Innymi słowy, przejadanie się działa jak narkotyk, stymulując ten sam obszar mózgu – użytkownicy marihuany mają swój własny haj i nie muszą przesadzać w ten sam sposób.

Dieta Cannabis, CannApteka.pl

Wybór odpowiedniej odmiany

Teraz, zanim za bardzo przywiążemy się do idei, że zioło może sprawić, że będziesz chudy, ważne jest, aby pamiętać, że spożywanie dużych ilości kalorii bez ich spalania z pewnością nie pomoże Ci w planie odchudzania, bez względu na to, ile ganji palisz ; niektóre odmiany z pewnością sprawią, że będziesz chciał zjeść o wiele więcej słodyczy.

W rzeczywistości większość odmian, ale nie wszystkie.

Wykazano, że niektóre odmiany konopi, zwłaszcza odmiany landrace z Afryki Południowej i Wschodniej, hamują apetyt, ponieważ zawierają związek THCV. Ten kannabinoid jest w rzeczywistości antagonistą receptorów CB1 i CB2, co oznacza, że ​​blokuje THC, powstrzymując od haju i przekąsek. Ma jednak taki sam efekt psychoaktywny jak THC i ma tendencję do działania znacznie szybciej, ale haj trwa znacznie krócej, dlatego często jest wyhodowany z popularnych szczepów.

Aby znaleźć odmiany o wysokiej zawartości THCV, zapytaj swojego przyjaciela lub miej oczy szeroko otwarte na te popularne, tłumiące apetyt odmiany.

Jak włączyć marihuanę do swojego planu odchudzania?

Chociaż wykazano, że konopie indyjskie pomagają zmniejszyć gromadzenie się płytki nazębnej w tętnicach i potencjalnie poprawiają zdolność organizmu do wchłaniania glukozy, jeśli w diecie występuje nadmiar cukrów i tłuszczów (które nie są spalane podczas regularnych ćwiczeń), przyrost masy ciała jest wybitny. Aby czerpać korzyści z diety marihuany, nadal będziesz potrzebować ćwiczeń i spożywać odpowiednią dietę.

Zacznij od pozbywania się z szafek tłustych, słonych i słodkich potraw, które również powodują zwiększoną chęć podjadania. Jeśli zamiast tego skupisz się na posiadaniu tylko zdrowych owoców, warzyw i zbóż, to jeśli pojawi się gastro, będziesz na to przygotowany.

Polecam również wybrać odmianę z dominującą sativą, aby utrzymać motywację. Zaplanuj co najmniej 150 minut umiarkowanych ćwiczeń tygodniowo, uważając, aby nie przesadzić z nimi na początku, aby nie uszkodzić mięśni i utrudnić kontynuowanie ćwiczeń.

Na koniec zrelaksuj się przy pomocy uspokajającej indici, takiej jak G13, która pomoże Ci się zrelaksować i zregenerować. Jeśli twoje mięśnie są szczególnie obolałe, spróbuj użyć miejscowego balsamu konopnego, aby złagodzić ból.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Copyright © CannApteka.pl - medyczna marihuana, olej CBD, THC, informacje.