Zrób To Jeśli Czujesz Się Zestresowany

Zrób To Jeśli Czujesz Się Zestresowany, CannApteka.pl

Zrób to jeśli często budzisz się zestresowany.

Lęk wpływa na nas wszystkich na różne sposoby, wybierając najbardziej przypadkowe i niewygodne momenty, w których uderza.

Jest to problem, który jest bardzo trudny do opanowania, ale dotyczy większej liczby osób, niż mogłoby się wydawać. Zaburzenia lękowe to najczęstsze schorzenia psychiczne w Ameryce, które dotyka ponad 40 milionów dorosłych — z których większość nigdy nie jest leczona.

Napady porannego niepokoju są szczególnie niszczące, i sprawiają, że reszta dnia jest trudna.

Oto pięć rzeczy, które możesz zrobić, aby zapobiec tym niechcianym atakom.

• Przygotuj ubrania na następny poranek

Chociaż wszyscy musimy podejmować wiele decyzji rano, wybranie dobrego stroju, zwłaszcza jeśli zbliża się ważne wydarzenie, może zabrać Ci dużo energii i czasu.

Zapobiegaj zmęczeniu decyzyjnym, wybierając strój poprzedniego wieczoru i eliminując część porannego stresu.

• Odłącz się od wszystkich urządzeń przed pójściem spać

Niebieskie światło, które wydobywa się ze wszystkich ekranów laptopów i smartfonów, może zakłócić twój sen i uniemożliwić organizmowi produkcję melatoniny, kluczowego hormonu dla zdrowego cyklu snu.

Na bardziej podstawowym poziomie obecność ciągłych powiadomień i konieczność sprawdzania mediów społecznościowych może Cię stresować, uniemożliwiać relaks i powodować niepokój i zdenerwowanie.

• Nie sprawdzaj swojego telefonu z samego rana

Jeśli Twój telefon jest również Twoim budzikiem, z samego rana możesz łatwo wejść w swoje wiadomości.

Ta praktyka jest bardzo czasochłonna i uzależniająca, skracając czas potrzebny na przygotowanie się do dnia. Media społecznościowe są również stresujące, wpływając na jakość poranka i wywołując niepokój. Jeśli potrzebujesz trochę przestrzeni od technologii, kup osobny budzik i postaraj się jak najefektywniej przeprowadzić poranne rytuały.

• Zauważ swój niepokój

Ignorowanie niepokoju i udawanie, że go nie ma, to sztuczka, która nie działa, intensyfikując uczucie i czyniąc je jeszcze silniejszym.

Powinieneś zmienić sposób, w jaki podchodzisz do swojego lęku, akceptując go i próbując przezwyciężyć go w zdrowy i celowy sposób.

• Postaw na ćwiczenia oddechowe

Ćwiczenia te są proste i można je wykonywać za każdym razem, gdy pojawi się niepokój, przypominając mózgowi, że nadal masz kontrolę.

Oddychaj i bądź obecny podczas całego procesu, czując powietrze wypełniające klatkę piersiową i płuca. Powtarzaj, aż poczujesz się spokojny i będziesz w stanie znaleźć ulgę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Copyright © CannApteka.pl - medyczna marihuana, olej CBD, THC, informacje.